SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pienet tekniset kysymykset

Siirry alas 
+5
Ruusupapu
Irvikissa
Hilbert
Phoenix
Arya
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
BlackCat




Viestien lukumäärä : 142
Liittynyt : 06.02.2015

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:44 pm

Poistin siis peruspelin ns.puolivahingossa (Ensimmäinen sepustukseni tuolla alussa kertoen omasta sössinnästäni) ja yritän nyt asentaa sitä takaisin, mutta asennussovellus ei aukea. Epäilin kyllä aluksikin sitä, ettei se peruspeli asennu enää lisäosien jälkeen, mutta epätoivoisesti vielä yritin sitä jotenkin, koska niiden kaikkien lisäosien uudelleenasennuksessa on niin kamala projekti, jonka olin juuri saanut päätökseen ennen omaa mokailuani.
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackCat




Viestien lukumäärä : 142
Liittynyt : 06.02.2015

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 10:10 pm

Hahaa, ongelma ratkaistu. Ei, ongelma ei ollut a)Kone b)Sims vaan oma sokeuteni. Sims poistettu ja uudelleenasennuksessa.

https://2img.net/h/i1380.photobucket.com/albums/ah188/Liagreh/nimetoumln2_zpsp8ltfs8t.jpg

(Laiton linkkinä, koska unohdin pienentää kuvaa, enkä haluaisi Irviksen silmien vuotavan verta hänen nähdessään venyneen sivun)

Ja viikon idiootti oooon *rumpujenpärinää* BlackCat! V*ttu mä olen tyhmä.

Mitä opimme tänään? Tarkista viisi kertaa vähintään (Tarkistin vain neljästi, snif Sad ) , ettet ole itse mokannut, ennen kuin menet Simstaan viljelemään kirosanoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackCat




Viestien lukumäärä : 142
Liittynyt : 06.02.2015

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Heinä 13, 2015 10:43 pm

Ripsienpoistomod ei toimi. EA:n kökköripset paistaa edelleen S-clubin ripsien alta. Poistin jo korvaavat silmät. Mitäs nyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Arya
Admin
Admin
Arya


Viestien lukumäärä : 408
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Heinä 13, 2015 10:55 pm

Mod ei toimi kaikkien korvaavien silmien kanssa. :/ Surkeeta, mutta totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://valhetotuudesta.blogspot.com
BlackCat




Viestien lukumäärä : 142
Liittynyt : 06.02.2015

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Heinä 14, 2015 12:16 am

Poistin jo korvaavat silmät, kuten jo aiemmassa viestissä sanoin. Ei edelleenkään toimi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Heinä 16, 2015 9:07 pm

Help, I'm desperate ja DLT ei jatku ennenku tähän on ratkasu!

Yritinpä tuossa siminluonnissa luoda uutta hahmoa. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa etcetc, joten:

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Outo1.jpg_zpslouzbhpj

Eka ajatus oli että korvaava iho (jota olen käyttänyt pelissäni vuosissa laskettavan ajan) on viallinen, mutta ei. Ihan sama mikä iho, nuo kummat varjot on ja pysyy.
Poistuin siminluonnista ja palasin takaisin, no ei enää varjoja, MUTTA:

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Outo2.jpg_zps8xesovgq

Grrrääääääh mitä nuo "saumat" on simin ihossa?! D: Kaulassa ja hartioilla?!

Joo mulla on Abnormal SIMin You are real normal map revision käytössä ja joo mulla on HQ mod ja joo mulla on kaikki grafiikka-asetukset tapissa ja ei, näytönohjaimeni ei itke verta eikä näitä ongelmia ollut ennen.

Kräääh oh Godfather I don't know what to do ;____;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Heinä 16, 2015 9:21 pm

Mhäh. Toisen uudelleenkäynnistyskerran jälkeen ryhtyi toimimaan moitteetta. Enkä tehnyt mitään muutoksia mihinkään.

Noh, palaan asiaan jos ongelma toistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Sponsored content





Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pienet tekniset kysymykset
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Lavastuksen pienet kysymykset
» Kirjoittamisen pienet kysymykset
» Kuvaamisen pienet kysymykset
» Kuvanmuokkauksen pienet kysymykset
» Foorumin tekniset ongelmat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Apukeskustelu :: Tekniset ongelmat-
Siirry: