SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!

PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pienet tekniset kysymykset

Siirry alas 
+5
Ruusupapu
Irvikissa
Hilbert
Phoenix
Arya
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
BlackCat

Viestien lukumäärä : 142

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2015 8:20 pm

Apuvaa. Eräs tallennuksen sim alkoi bugaamaan niin, että melkein aina kun yritän tehdä jonkun toiminnon sillä sim lähtee suorittamaan sitä ja yhtäkkiä katoaa kartalta. Palautuu joko resetsimillä tai testingcheatsilla teleporttaamalla takaisin pihalle. Yritin korvata simin kloonilla (kyseessä siis tarinatallennus ja kaikista hahmoista on kopiot perhevarastossa) ja häädin alkuperäisen, mutta kopiossa on myös sama vika. Mikäs neuvoksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Arya
Admin
Admin
Arya

Viestien lukumäärä : 408
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2015 8:23 pm

Kokeile siirtää moveObjectsilla simiä. Muistaakseni mulla oli joskus samantapainen ongelma, ja ratkesti tuolla. Mutta silloin se oli ns. kiinnittynyt OMSP:iin, ja vaikkei suoraan sen päällä enää ollutkaan.
http://valhetotuudesta.blogspot.com
JulyEdith

JulyEdith

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2015 7:47 pm

Ei oo kyllä enää kyseessä mikään pieni tekninen kysymys...

Eli, sims3packit ei asennu. Tai tarkemmin sanottuna asentuu, mutta kun avaan pelin niin ladatut ei ole siellä. Kun palaan käynnistyssovellukseen niin tadaa, ladatut ei ole enää asennettujen listalla!

Osa ladatuista kyllä tulee peliin, mutta kyseessä on tämä (tähän mennessä) yksi paketti joka ei suostu pysymään asennettuna...

Oon resetoinut sims3-kansion, poistanut cachet, poistanut kaikki ehkä-korruptoituneet-sims3packit (ladattujan ei siis ole mulla kuin joku 5) mutta silti! Google on tietysti kaveri, mutta ankaran googlausillan päätöksenä en ole vieläkään löytänyt toimivaa ratkaisua tähän D:
http://simstarinoitani.blogspot.fi
Arya
Admin
Admin
Arya

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2015 7:59 pm

Oiskohan vika sitten siinä sims3packissa mitä meinaat asentaa? Jos siis kaikki muut ladatut toimii, mutta yksi tietty ei?
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa

Viestien lukumäärä : 494
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2015 8:14 pm

July, onko kyseessä maailma?
http://delucatrilogy.blogspot.com
JulyEdith

JulyEdith

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2015 8:28 pm

Ei oo maailma vaan sim, mutta sims3pack-muodossa.

// Arya, en tiiä sitten, saattaa olla, mutta oon kyseiseltä sivulta ladannut aiemminkin ilman mitään ongelmaa O:
JulyEdith

JulyEdith

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Toukokuu 14, 2015 2:13 pm

Lisää ongelmia: nyt myöskään kaksi packagea eivät ilmesty peliin. Ne ovat molemmat samalta lataussivulta, saattavat tietysti olla jotenkin "vanhentuneita" mutta outoa sinänsä O:
Arya
Admin
Admin
Arya

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 25, 2015 2:35 pm

Mullakin on ylläripylläri taas ongelmia pelin kanssa. :/ Eli siis probleemana on se, että käynnistyssovelluksen avattaessa peli ilmoittaa komentosarjavirheestä. Se on tehnyt tuota jo jonkin aikaa silloin tällöin, eikä se luultavasti vaikuta pelin toimintaan suuremmin, vaikka kyllä peli kaatuilee joskus. Nyt se kuitenkin näyttää kuvaa joka kerta, kun avaan.

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 2nulzpt

//Ja unohdinpas kysymykseni. Eli sitä siis että tietääkö miten tämän härpäkkeen tästä saisi pois, ja onko sillä mitään vaikutusta mihinkään?
Phoenix
Apukäsi
Apukäsi
Phoenix

Viestien lukumäärä : 43

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 25, 2015 3:16 pm

Arya, miulla on ollut tuo kuvake siitä lähtien kun asensin ekaa kertaa pelin tähän uuteen koneeseen.. eli uskoisin ettei mitään vakavaa ole tuossa sillä peli ei ole kaatunut kertaakaan, mut nykyään peli saattaa hidastua joka on todella ärsyttävää.. mutta jos joku osaa kertoa tuohon vastauksen mitä tarkoittaa ja kuinka saa sen pois, otan vastauksen kans ilomielin. Eli en ole ongelmaan löytäny vastausta, vaan olen aina painanu raksista pois..
Mirall

Mirall

Viestien lukumäärä : 86

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 25, 2015 3:22 pm

Minulla on ihan sama juttu ollut jo jonkin aikaa! :/ Hmm, kokeilin äsken avata Launcherin ilman nettiyhteyttä, ja silloin ilmoitusta ei tullut lainkaan. Kytkin netin takaisin päälle ja kas kummaa, heti, kun Launcher latasi, tuli tuo ilmoitus. Voisiko ongelma sitten olla EA:n päässä eikä itse pelissä?
Phoenix
Apukäsi
Apukäsi
Phoenix

Viestien lukumäärä : 43

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 25, 2015 3:51 pm

Hmm.. kuulostas kyllä aika järkevältä vaihtoehdolta.. oisko tullu jonku päivityksen yhteydessä?
JulyEdith

JulyEdith

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 26, 2015 4:10 pm

Kuulostaa järkevältä selitykseltä sinänsä, toi komentovirhe on kuitenkin nähtävästi joku sponsorpayn juttu, joka ei sitten varmaan edes yritä aueta ilman nettiä O:

Mun tekninen kysymys ei liity edes simsiin Very Happy Elikkäs, miten tohon allekirjoitukseen saa tollasen kuvan joka toimii linkkinä? Kuvan lataaminen onnistu jne, mutta mihinkäs se linkki sitten tungetaan?
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Toukokuu 26, 2015 4:15 pm

July, ohje:

Laitat foorumin allekirjoituskenttään tämmöisen:

[URL=bloginosoite.com][IMG]kuvanosoite.com/IMG][/URL]

Mutta korvaat vain bloginosoite.com-kohdan blogisi osoitteella ja kuvanosoite.comin taas kuvasi suoralla linkillä (eli linkki ei saa viedä sivulle jossa kuva on, vaan sen KUVAN linkki). Muista pienentää kuva foorumin sääntöjen mukaiseksi!
FlameGirlie

FlameGirlie

Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Kesä 01, 2015 5:15 pm

Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 20150601_165602

Minulla on myös kai "pieni ongelma".
Mitä tämä herjaa koko ajan, tai toisekseen, miten saan sen pois? D: Sivuillani on selitetty pidempi selostus tästä.
http://simsmaailma.blogspot.fi
JulyEdith

JulyEdith

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Kesä 01, 2015 9:49 pm

FlameGirlie: Kakkosta pelatessani toi ilmoitus tuli aika useinkin, johtuu mun mielestä koodien käytöstä, mutta voi tulla vaikkei koodeja käyttäisikään. Toi siis kertoo esineen tai simin lagimisesta.

Älä paina ainakaan Cancel Very Happy Kaveri ehdottaa deleteä, itse ehdotan resetiä. Oli miten oli, ilmoituksen pitäisi mennä pois kun painaa jommasta kummasta.

Testaa jompaa kumpaa kun seuraavan kerran toi ilmoitus tulee, mutta tee varmuuskopiot perheestä Very Happy

(En tiedä sitte oliko mun selityksestä mitään apua, mutta ainakin tiedät ettet oo ainoo jolla on ollut kyseinen ongelma)
FlameGirlie

FlameGirlie

Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Kesä 04, 2015 2:17 pm

Kiitos JulyEdith! Olen tosiaan aina painanu resetiä ja deleteä, mutta siitäkään ei ole apua. Vaikka pari hahmoa poistuu, niin sama kettuilu jatkuu niin kauan kunnes suurin osa simeistä on poistettu ja sen jälkeenkin. Ei tästä tule mitään Sad
http://simsmaailma.blogspot.fi
BlackCat

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 8:54 pm

PERKELE!!!! Okei, sori adminit. Älkää potkiko minua ulos rumasta kielenkäytöstä, mutta joo asiaan. Siis asensin sims3:a lisäosineen ja oman sössintäni seurauksena ajattelin poistaa peruspelin uudelleen ja asentaa sen sitten takaisin. Tein kuitenkin niin, että poistin sen the sims 3 -kansion sieltä electronic arts -kansiosta, eli en ohjauspaneelista poista asennus -toiminnolla, jolla tämä pitäisi suorittaa. Yritin sitten asentaa peruspelin uudestaan ja kun levy oli sisällä, niin yritin sitä perus asennustoimintoa. Ei toiminut, joten sitten poistin asennuksen ihan oikealla tavalla, kun typeränä ja ajattelemattomana tajusin sen vasta silloin. Minulla nykyään Win8 ja sims3 löytyi aloitusnäytöltä ja sieltä yritin oikealla hiirennapilla "poista asennus", mutta ohjauspaneelissa näkyi, että olin jo poistanut sen. Edelleenkään ei kuitenkaan asennussovellus toimi. Lisäosat edelleen asennettuina. Johtuuko siitä? (En kai vaan joudu uudelleenasentamaan koko p*skaa kaikkine lisäosineen). Pää räjähtää tämän kanssa. Toivottavasti saitte selvää.
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 8:57 pm

Lainaus :
Tein kuitenkin niin, että poistin sen the sims 3 -kansion sieltä electronic arts -kansiosta

Tämän ei pitäisi vaikuttaa mihinkään, itse olen korjannut useammankin bugin tekemällä näin. Pelihän luo uuden kansion sitten itse.

Näkyykö sulla siis Ohjauspaneelissa ihan asennettuna ohjelmana The Sims 3? Mitä tapahtuu, jos ohjauspaneelista poistat sen?
BlackCat

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 8:59 pm

Ei näy enää. Yritin ohjauspaneelista sitä poistaa, mutta sitä ei ole enää siellä. Kaippa se siis on lopullisesti siis poistettu. Ongelmahan tässä on kuitenkin se, ettei se enää asennu takaisin.
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:01 pm

Mitä tapahtuu tarkkaan ottaen, kun syötät pelilevyn sisälle ja klikkaat sovelluksen auki?
BlackCat

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:02 pm

Ei mitään. Tai no siis itse sovellustahan ei enää ole. Asennussovelluksen kun yritän klikata auki, niin ei mitään tapahdu.
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:03 pm

Siis tarkoitan, mitä tapahtuu kun syötät pelilevyn koneeseen ja avaat sen CD-aseman, jolla levyke on? Näinhän pitäisi asennussovelluksen (tai jos peli on asennettu, käynnistyssovelluksen) aueta.
BlackCat

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:06 pm

Ei mitään nimenomaan.
BlackCat

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:27 pm

Kokeeksi poistin yhden lisäosan ja kokeilin, jos siinä sitten asennus toimii. Ei mitään ongelmaa. Peruspeli ei kuitenkaan inahdakaan. Pitäisikö poistaa kaikki lisäosat ja katsoa sitten, olisiko ongelmana se, ettei peruspeliä voi asentaa vasta lisäosien jälkeen?
Arya
Admin
Admin
Arya

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 9:32 pm

Eikös yleensä nimenomaan pidä asentaa peruspeli, ja sitten vasta lisäosat.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pienet tekniset kysymykset   Pienet tekniset kysymykset - Sivu 2 I_icon_minitime

Pienet tekniset kysymykset
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Lavastuksen pienet kysymykset
» Kirjoittamisen pienet kysymykset
» Kuvaamisen pienet kysymykset
» Kuvanmuokkauksen pienet kysymykset
» Foorumin tekniset ongelmat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa