Irvikissa Admin
Viestien lukumäärä : 494 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 31 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) To Kesä 18, 2015 9:08 pm | |
| Mietiskelin tässä, kun osaan poseja tehdä ja nyt jo facial overlayta aka meikkejä rgb-maskeineen, että olisiko täällä tutoriaalin tarvetta jommalle kummalle? TS3:een siis. Spoilaamisuhan vuoksi en näytä vielä, millaista meikkiä olen itse tehnyt, mutta siis voisin kertoa tutoriaalissa vähän siitä, miten kasvoihin tehdään esim. pisamia, arpia, luomia, kyyneliä tai mitä tahansa koristeita, joihin ei tarvita meshiä. Mun tekemiä poseja valtaosa taitaa olla täällä nähnytkin. Eli olisko jonkun mielestä tarvetta jommallekummalle tutolle? | |
|
Arya Admin
Viestien lukumäärä : 408 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 26 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) To Kesä 18, 2015 9:20 pm | |
| Ehdottomasti. Oot niin best jos väsäät tuton esim vaikka posejen teosta, jonka itse valitsinkin. | |
|
banssu
Viestien lukumäärä : 22 Liittynyt : 07.02.2015 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) To Kesä 18, 2015 10:57 pm | |
| Joo, todellakin jos vaan jaksat tehdä! Mun mielestä molemmat vois olla hyödyllisiä, mutta koska piti valita vain toinen niin kannatin poseja. | |
|
Phoenix Apukäsi
Viestien lukumäärä : 43 Liittynyt : 11.02.2015
| Aihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Pe Kesä 19, 2015 11:03 am | |
| En voi äänestää sillä itse olisin molempia vailla! joten äänestän molempia näin kirjoituksen kautta. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) | |
| |
|