SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)

Siirry alas 
4 posters

Kummasta haluaisit tutoriaalin?
Posejen teosta
Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_lcap71%Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_rcap
 71% [ 5 ]
Meikkien teosta
Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_lcap29%Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_rcap
 29% [ 2 ]
Mielestäni kumpaakaan tutoriaalia ei tarvita
Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_lcap0%Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 7
 

KirjoittajaViesti
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Empty
ViestiAihe: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)   Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_icon_minitimeTo Kesä 18, 2015 9:08 pm

Mietiskelin tässä, kun osaan poseja tehdä ja nyt jo facial overlayta aka meikkejä rgb-maskeineen, että olisiko täällä tutoriaalin tarvetta jommalle kummalle? TS3:een siis.

Spoilaamisuhan vuoksi en näytä vielä, millaista meikkiä olen itse tehnyt, mutta siis voisin kertoa tutoriaalissa vähän siitä, miten kasvoihin tehdään esim. pisamia, arpia, luomia, kyyneliä tai mitä tahansa koristeita, joihin ei tarvita meshiä. Mun tekemiä poseja valtaosa taitaa olla täällä nähnytkin.

Eli olisko jonkun mielestä tarvetta jommallekummalle tutolle? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Arya
Admin
Admin
Arya


Viestien lukumäärä : 408
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Empty
ViestiAihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)   Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_icon_minitimeTo Kesä 18, 2015 9:20 pm

Ehdottomasti. Oot niin best jos väsäät tuton esim vaikka posejen teosta, jonka itse valitsinkin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://valhetotuudesta.blogspot.com
banssu

banssu


Viestien lukumäärä : 22
Liittynyt : 07.02.2015
Ikä : 26

Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Empty
ViestiAihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)   Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_icon_minitimeTo Kesä 18, 2015 10:57 pm

Joo, todellakin jos vaan jaksat tehdä! Mun mielestä molemmat vois olla hyödyllisiä, mutta koska piti valita vain toinen niin kannatin poseja. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Phoenix
Apukäsi
Apukäsi
Phoenix


Viestien lukumäärä : 43
Liittynyt : 11.02.2015

Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Empty
ViestiAihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)   Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_icon_minitimePe Kesä 19, 2015 11:03 am

En voi äänestää sillä itse olisin molempia vailla! Very Happy joten äänestän molempia näin kirjoituksen kautta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) Empty
ViestiAihe: Vs: Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)   Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tutoriaalin tarvetta? (poset, facial overlayt, TS3)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mistä löytyy..? Poset
» Poset kiinnittyvät toisiinsa vain 45 asteen kulmassa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Apukeskustelu :: Lavastuspulmat-
Siirry: