Irvikissa Admin
Viestien lukumäärä : 494 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 31 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Poset kiinnittyvät toisiinsa vain 45 asteen kulmassa Su Maalis 29, 2015 5:31 pm | |
| Voiko tätä vaikeammin selittää... Mutta siis, ongelma posen teon kanssa. En löytänyt googlaamalla ratkaisua. Onko kellään tietoa, mitä teen väärin, kun mun poset "kiinnittyvät toisiinsa" (snap together) ainoastaan 45 asteen kulmassa pelin slotteihin nähden? Eli siis mun pitää kääntää simit "vinoon", että ne kiinnittyy toisiinsa. Äh, toivottavasti joku tajusi.
Viimeinen muokkaaja, Irvikissa pvm La Huhti 11, 2015 9:55 am, muokattu 1 kertaa | |
|
Arya Admin
Viestien lukumäärä : 408 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 26 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Poset kiinnittyvät toisiinsa vain 45 asteen kulmassa Ti Maalis 31, 2015 11:54 am | |
| Siis onko kyse sun tekemistä poseista, vai kaikista? Ongelmalle en tiedä ratkaisua, mutta ainakin pelastavana enkelinä voisi toimia OMSP, laitat vain simin sen päälle, muttet nosta OMSP:ia yhtään, ja sitten voitkin käännellä sitä juuri niin paljon kuin huvittaa kun vain kääntelet OMSP:ia, etkä simiä. Mutta tuossa tapauksessahan ne eivät kiinnity toisiinsa, mutta ne voi ainakin asetella paikalleen sopivasti toisiinsa nähden. Tajusitkohan nyt yhtään epäselvästä selityksestäni. | |
|
Irvikissa Admin
Viestien lukumäärä : 494 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 31 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Poset kiinnittyvät toisiinsa vain 45 asteen kulmassa Ti Maalis 31, 2015 4:34 pm | |
| Kyse on mun tekemistä poseista. OMSP ei auta, koska vika on posessa, ei kääntämisessä. Eli ne ei siis kiinnity toisiinsa, ellen käännä simejä vinoittain. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Poset kiinnittyvät toisiinsa vain 45 asteen kulmassa | |
| |
|