Arya Admin
Viestien lukumäärä : 408 Liittynyt : 05.02.2015 Ikä : 26 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Inspiraatio hukassa? La Maalis 07, 2015 9:53 pm | |
| Joskus (allekirjoittaneelle turhankin usein) tulee tilanteita, jolloin inspiraatio on vain totaalisen hukassa. Ehkä tekisi mieli kirjoittaa, mutta ei vaan siihen kykene. Tämän topicin tarkoituksena onkin jakaa toisille vinkkejä, miten saisi inspiraatiota pinnalle. Mä voisin nyt ainakin aloittaa sanomalla että musiikin kuuntelu toimii ainakin mulla! Ei aina, mutta siitä tulee yleensä inspiroitunut olo. Kesäisin myös luonnossa liikkuminen (jollain toisella voi talvellakin, mutta mulla ei ). Ihmiset, jakakaa vinkkinne! Ja pst, keksikää tälle topsulle parempi nimi, tällä adminilla on aivot sen verran löysänä tänään, etten tuon parempaan nyt pystynyt. | |
|
BlackCat
Viestien lukumäärä : 142 Liittynyt : 06.02.2015
| Aihe: Vs: Inspiraatio hukassa? Su Maalis 08, 2015 3:08 am | |
| Ei minusta "inspiraati hukassa" ole ollenkaan huoni. Ihan hyvä topicin nimi. Mutta niin, se vinkki. Latailu. Selaa ladattuja ja poseja sekä alkaa miettimään, että mitä kaikkea niistä voisi tehdä. Minulla ainakin on auttanut aivan vahingossakin. | |
|
Lukija Apukäsi
Viestien lukumäärä : 136 Liittynyt : 10.03.2015 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Inspiraatio hukassa? To Maalis 12, 2015 9:06 am | |
| Mulla ainankin auttaa lukeminen, kuvien katselu ja niin pois päin. Mä saan inspiraation takas myös kattomalla omaa elämää. On tapahtunu niin paljon kaikenlaista. Vaikka en Rainboweihin ookkaan ottanu mallia mistään niin innostus kuitenkin aina palaa.
-Lukija- | |
|
Canviva Miittiguru
Viestien lukumäärä : 36 Liittynyt : 05.02.2015
| Aihe: Vs: Inspiraatio hukassa? Pe Maalis 13, 2015 1:06 pm | |
| Lukeminen auttaa minullakin ja erityisesti latailu. Poseista saa paljon hyviä ideoita sihen, mitä voisi tehdä. Yleensä inspis palaa viimeistään silloin, kun vain alkaa ottaa kuvia tai kirjoittaa. Se on kuitenkin niin hauskaa :> | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Inspiraatio hukassa? | |
| |
|