SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Inspiraatio hukassa?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Arya
Admin
Admin
Arya


Viestien lukumäärä : 408
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

Inspiraatio hukassa? Empty
ViestiAihe: Inspiraatio hukassa?   Inspiraatio hukassa? I_icon_minitimeLa Maalis 07, 2015 9:53 pm

Joskus (allekirjoittaneelle turhankin usein) tulee tilanteita, jolloin inspiraatio on vain totaalisen hukassa. Ehkä tekisi mieli kirjoittaa, mutta ei vaan siihen kykene. Tämän topicin tarkoituksena onkin jakaa toisille vinkkejä, miten saisi inspiraatiota pinnalle.

Mä voisin nyt ainakin aloittaa sanomalla että musiikin kuuntelu toimii ainakin mulla! Ei aina, mutta siitä tulee yleensä inspiroitunut olo. Kesäisin myös luonnossa liikkuminen (jollain toisella voi talvellakin, mutta mulla ei Razz).

Ihmiset, jakakaa vinkkinne!

Ja pst, keksikää tälle topsulle parempi nimi, tällä adminilla on aivot sen verran löysänä tänään, etten tuon parempaan nyt pystynyt. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://valhetotuudesta.blogspot.com
BlackCat




Viestien lukumäärä : 142
Liittynyt : 06.02.2015

Inspiraatio hukassa? Empty
ViestiAihe: Vs: Inspiraatio hukassa?   Inspiraatio hukassa? I_icon_minitimeSu Maalis 08, 2015 3:08 am

Ei minusta "inspiraati hukassa" ole ollenkaan huoni. Ihan hyvä topicin nimi. Smile

Mutta niin, se vinkki. Latailu. Selaa ladattuja ja poseja sekä alkaa miettimään, että mitä kaikkea niistä voisi tehdä. Minulla ainakin on auttanut aivan vahingossakin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Lukija
Apukäsi
Apukäsi
Lukija


Viestien lukumäärä : 136
Liittynyt : 10.03.2015
Paikkakunta : Järvenpää

Inspiraatio hukassa? Empty
ViestiAihe: Vs: Inspiraatio hukassa?   Inspiraatio hukassa? I_icon_minitimeTo Maalis 12, 2015 9:06 am

Mulla ainankin auttaa lukeminen, kuvien katselu ja niin pois päin. Mä saan inspiraation takas myös kattomalla omaa elämää. On tapahtunu niin paljon kaikenlaista. Vaikka en Rainboweihin ookkaan ottanu mallia mistään niin innostus kuitenkin aina palaa.

-Lukija-
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lukija-simsmaailma.blogspot.fi/
Canviva
Miittiguru



Viestien lukumäärä : 36
Liittynyt : 05.02.2015

Inspiraatio hukassa? Empty
ViestiAihe: Vs: Inspiraatio hukassa?   Inspiraatio hukassa? I_icon_minitimePe Maalis 13, 2015 1:06 pm

Lukeminen auttaa minullakin ja erityisesti latailu. Poseista saa paljon hyviä ideoita sihen, mitä voisi tehdä. Yleensä inspis palaa viimeistään silloin, kun vain alkaa ottaa kuvia tai kirjoittaa. Se on kuitenkin niin hauskaa :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://canvivanpikselielama.blogspot.fi
Sponsored content





Inspiraatio hukassa? Empty
ViestiAihe: Vs: Inspiraatio hukassa?   Inspiraatio hukassa? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Inspiraatio hukassa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Simskeskustelu :: Yleinen tarina- ja blogikeskustelu-
Siirry: