SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jolly sims - englanninkielinen blogi

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nunille




Viestien lukumäärä : 13
Liittynyt : 07.02.2015
Ikä : 26

Jolly sims - englanninkielinen blogi  Empty
ViestiAihe: Jolly sims - englanninkielinen blogi    Jolly sims - englanninkielinen blogi  I_icon_minitimeLa Helmi 07, 2015 2:41 am

Minulla on siis englanninkielinen sims blogi, jos joku on kiinnostunut ^^ Jos joku myös haluaa niin voin kirjoittaa suomeksi(kin). Kirjoitan tarinaa ja ihan normi pelaamista Very Happy

http://jollysims.blogspot.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
Nunille




Viestien lukumäärä : 13
Liittynyt : 07.02.2015
Ikä : 26

Jolly sims - englanninkielinen blogi  Empty
ViestiAihe: Vs: Jolly sims - englanninkielinen blogi    Jolly sims - englanninkielinen blogi  I_icon_minitimeKe Huhti 15, 2015 2:25 pm

Hei, pienen taukoilun jälkeen olen jälleen palannut postaamaan Smile Olen huomannut että joillain teistä on ollut "ongelmia" englanninkielen kokeiden yms. kanssa, joten ajattelin, että jos joku tahtoo oppia niin kirjoitan tällä hetkellä molemmilla kielillä Very Happy En ihan kaikkea tiedä englannista, sillä olen yleensä tottunut puhumaan sitä enemmän kuin kirjoittamaan. Suurin ongelma on kuitenkin suomenkielessä tällä hetkellä xD Mutta olisi kiva saada lukijoita Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jolly sims - englanninkielinen blogi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fun With My Sims
» Time to Sims
» Salvia vs. The Sims 4
» Kiiy's Stranger Sims
» Uusi Sims 4 -tarinablogi ♥

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Mainostus :: Simsblogit-
Siirry: