SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Jennin taulutoiveet [TS3]

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitimeTo Huhti 16, 2015 3:27 am

(Kyllä, tiedostan että kello on puoli neljä yöllä ja minä teen täällä tauluja Very Happy)

Jennin taulutoiveet [TS3] Screenshot
Jennin taulutoiveet [TS3] Screenshot-2
Ylläolevat taulut ladattavissa simsblogissani.

Tulevaisuudessa teen ehkä myös mattoja. Etsi kuva mieluiten Society6 -sivulta, WeHeartItistä, DeviantArtista, Tumblrista tai Pixabaysta. SAAT toivoa mun ottamaa valokuvaakin tauluksi, joko blogistani tai valokuvausketjustani Simstassa (valokuvausketjuni löytyy taidealueelta), tai omaa valokuvaasi, jos haluat. Käytän yleensä baufiven taulumeshiä, koska hän on antanut luvan siihen, kunhan hänen meshinsä kreditoidaan.

Ota kuva mieluiten jostain näistä paikoista:
Society6
WeHeartIt
Pixabay
Tumblr
DeviantArt
****OMAT BLOGIT****
Mun blogi
Mun valokuvausblogi
Mun vanha blogi
Mun vieläkin vanhempi blogi

Sano siis toiveessasi
a) taulun koko (pieni, iso vai suuri)
b) kuva(t) jota/joita haluat käytettävän (max. 7 kuvaa)
c) haluatko taulun sims3packina vai packagena, jos tällä ei ole väliä niin laitan packagena.
Muuta toiveeseen ei tarvitse laittaa.

Antakaa vaan tulla tauluehdotuksia, otan ne enemmän kuin mielelläni vastaan! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
JulyEdith

JulyEdith


Viestien lukumäärä : 79
Liittynyt : 16.02.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Turku

Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Vs: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitimeKe Huhti 29, 2015 6:08 pm

Hups, lähetin viestin liian aikasin.... Jos huomasit, en tiiä huomasitko Very Happy

Mutta siis haluaisin 6 taulua:

kuva 1

kuva 2

kuva 3

kuva 4

kuva 5

kuva 6

Koosta en tiiä? Ajattelin että noi kuvat sais olla ihan alkuperäiskoossaan, mutta toisaalta jos teet johonkin tiettyyn pohjaan niin sitten se taulumesh joka on lähimpänä kuvan alkuperäistä kokoa? Smile

ja packagena mieluiten!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://simstarinoitani.blogspot.fi
Vierailija
Vierailija




Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Vs: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitimeKe Huhti 29, 2015 6:18 pm

July, pyyntösi on vastaanotettu ja tauluja rupean tekemään ihan kohta. Lähetän taulut sitten varmaan yv:llä?

Ensimmäinen kuva on erimallinen kuin muut, enkä ole varma meneekö se ilman rajausta läpi (teen siis taulut samaan pohjaan, ja muut kuvat löytyvät, kun taulun avaa ostotilassa). Haluankin kysyä, että haittaako jos tuo eka kuva vähän rajautuu?
Takaisin alkuun Siirry alas
JulyEdith

JulyEdith


Viestien lukumäärä : 79
Liittynyt : 16.02.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Turku

Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Vs: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitimeKe Huhti 29, 2015 6:19 pm

Jenni kirjoitti:
Haluankin kysyä, että haittaako jos tuo eka kuva vähän rajautuu?

Ei haittaa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://simstarinoitani.blogspot.fi
Vierailija
Vierailija




Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Vs: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitimeKe Huhti 29, 2015 6:49 pm

Taulut valmiit, lähetän sulle July linkin lataukseen ihan just! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jennin taulutoiveet [TS3] Empty
ViestiAihe: Vs: Jennin taulutoiveet [TS3]   Jennin taulutoiveet [TS3] I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jennin taulutoiveet [TS3]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Jennin Simsnurkkaus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Apukeskustelu :: Hyödylliset linkit :: Requestit-
Siirry: