| Pelatessa tapahtuneet | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Lukija Apukäsi
Viestien lukumäärä : 136 Liittynyt : 10.03.2015 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Pelatessa tapahtuneet Ma Huhti 13, 2015 6:03 pm | |
| En oo varma minne kuuluu, mutta eniten varmaan tänne. Tänne siis kaikkia tapahtumia mitä pelatessa on tapahtunut. Ja siis ihan oikeasti mitä vain. Mä pelasin yhdellä taloudella josta tuun tekemään juttua myöhemmin peliblogiin. Sen talouden poika kuoli nälkään, koska minä en ehtinyt vaikuttaa asiaan. Ja se siis ihan oikeesti kuoli vahingossa, en tehny sille mitään. Mut sit kuolema sanookin, että toistuva epäonnistumisesi ja kömpelyytesi on säälittävää, saat elää. Tulen hakemaan sinut myöhemmin. Saa poistaa tai siirtää jos on väärä alue. | |
|
| |
Sateensirpale
Viestien lukumäärä : 53 Liittynyt : 19.02.2015 Ikä : 24
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ma Huhti 13, 2015 9:33 pm | |
| Mainitsinkin tästä jo tarinassani, mutta olin puistossa kuvaamassa, kun simit alkavat huitoa taivaalle. Siine meneekin hetki kun hervoton kivenjärkäle rymähtää pari naskeleen päähän kyseisistä simeistä ;D Onneksi eivät jääneet alle. Ja kun loin tarinani talouden, yksi simeistä (Isaac) katosi mystisesti. Ei näkynyt pelitilassa, vaikka löytyikin talouden "kuvakkeesta". Lisäsin sitten hänet uudelleen sinen tontille, ja kun seuraavan kerran aloin pelata, siellä seikkaili kaksi Isaacia Piti sitten käydä poistamassa toinen. sekavatselitykset.com | |
|
| |
Lukija Apukäsi
| |
| |
Phoenix Apukäsi
Viestien lukumäärä : 43 Liittynyt : 11.02.2015
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ti Toukokuu 05, 2015 9:38 pm | |
| [img] [/img] Selittäessä menisi ikuisuus, joten kuva olkaa hyvä.. yritä nyt tuossa sitten kuvailla osaan kuvia kun heppa on "hiukan" juttunut.. | |
|
| |
JulyEdith
Viestien lukumäärä : 79 Liittynyt : 16.02.2015 Ikä : 23 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet To Toukokuu 14, 2015 9:08 pm | |
| Okei, en tiedä minne tän tunkisin, joten laitan tänne vaikka menee ehkä ohi aiheen Se tunne kun menet siminluontiin ja katsot lataamaasi ihoa: Kauhistuin että näyttääkö korvaava iho nyt tuolta, eli ihan kammottavalta. Vaihtaessani paitaa kuitenkin se mystisesti muutti muotoaan: En tiedä mistä oli kyse, latasiko ihon grafiikat vai mitä tapahtui | |
|
| |
Lukija Apukäsi
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Pe Toukokuu 15, 2015 3:06 pm | |
| Pelinmitäerilaisemmatbugit.fi Mulla oli kerrossänky ihan oikein päin (tiedän sen koska myöhemmin käänsin sen eikä pystyny enää menemään) Tyttö menee eteisen kautta sänkyyn nukkumaan. Siitä tekee vain oudomman näköisen se, että eteisessa oli peili. Samaisen talouden toinen sänky on myös kiinni seinässä. Koira kyllä menee oikealta puolelta, mutta tulee väärältä puolelta. Kiva kun on juuri kuvaamassa ja on hyvä asento jota pitää vähän muokata. Otan paussin pois pausetan uudestaan ja huomaan että koiran etutassut ja pää ovat tulleet peilin läpi. | |
|
| |
Jellu
Viestien lukumäärä : 17 Liittynyt : 10.02.2015 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ma Kesä 01, 2015 9:24 pm | |
| En tiedä sopiiko aiheeseen, mut joskus vuosia sitten pelailin itekseni LC haastetta, mitä en siis mitenkään kuvannut ja kirjottanu. Joka tapauksessa perheen kaikki lapset meni normaalisti kouluun, kuten kaikki muutkin kaupungin lapset ja teinit. *Lisää tähän jännittävä musiikki* Sitten kouluun osui meteoriitti. Ja KYLLÄ: Kaikki naapuruston lapset ja teinit (LC perheeni lapset mukaan lukien) KUOLIVAT. Ja sillee tästä meteoriaiheesta sivuten, mulla ei oo tullu pitkään aikaan niitä isoja meteoreja mistä peli ilmoittaa? Sillo ku ei ollu nii hirveesti noita lisäosia, ni meteorit oli yleisempiä ainaki mun pelissä. Nyt mä vaan löydän niitä pieniä naapurustosta. (Koulut ovat siis nyt turvassa ) | |
|
| |
Lukija Apukäsi
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ti Kesä 02, 2015 10:19 am | |
| Aika outoa. Siis mulla ei oo koskaan osunu meteoriitti. Se kyl vähän harmittaa. Ois kiva päästä tappamaan simit meteoriittiin (hehheh) | |
|
| |
Jellu
Viestien lukumäärä : 17 Liittynyt : 10.02.2015 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ti Kesä 02, 2015 4:42 pm | |
| Mullaki toi oli muistaakseni ainut tapaus, kun meteoriitti osunu Se eka ja ainut kerta vaan tappo iha sairaan monta simiä kerralla... | |
|
| |
Ruusupapu Apukäsi
Viestien lukumäärä : 57 Liittynyt : 08.02.2015
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet Ti Kesä 02, 2015 8:32 pm | |
| Arvaan, että harmitti. Olisi kyllä ollut todella mielenkiintoinen juonenkäänne, jos olisiti kirjoittanut tarinaa. Kamala tragedia!
Joo. Minulla ei ole koskaan tullut meteoriitteja... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pelatessa tapahtuneet | |
| |
|
| |
| Pelatessa tapahtuneet | |
|