SIMSTA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Simstarinoitsijoiden ja -bloggaajien sekä niistä kiinnostuneiden oma foorumi!
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Esittele työsi

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Hilbert

Hilbert


Viestien lukumäärä : 193
Liittynyt : 05.02.2015
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimePe Maalis 06, 2015 8:00 pm

flower Eiköhän tämä sopisi parhaiten tänne flower
Eli esitellään sims-cc:tä oli se sitten värjäys, mesh, pose, talo tai posityyhtynen.

Aloitan Thö Sims 4 -matolla:
Esittele työsi 0d70ee12-5cbc-4006-a195-1ababc6cb34d_zpsfe43a2sm
Valaistus näemmä huono ja kyse on siis simppelistä värjäyksestä...

Miltä näyttää, oisko järkeä pistää jonnekin ladattavaksi:D?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kiltinkapina.fi
Arya
Admin
Admin
Arya


Viestien lukumäärä : 408
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimePe Maalis 06, 2015 8:22 pm

Mun mielestä tosi hieno! Lataisin sen kyllä jos nelosen omistaisin. Very Happy Ja mun mielestä olisi kyllä järkeä pistää jonnekkin ladattavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://valhetotuudesta.blogspot.com
Hilbert

Hilbert


Viestien lukumäärä : 193
Liittynyt : 05.02.2015
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeSu Maalis 08, 2015 3:24 pm

Esittele työsi Rasyarasylla_zpskmje4b8g
Edellinen räsymatto räsymattolattialla (kopioitu pehmolaatat lattiasta, vaikuttaako se ääneen????)
Esittele työsi Mattokirjava_zpsnvza9lhi
Tuo matto löytyy kokolattiamtoista...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kiltinkapina.fi
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeSu Maalis 08, 2015 4:07 pm

Mä tykkään noista, samanlaisia kaipaisin kolmoseen! :3

Mä ehkä uskallan nyt osan julkaistuani laittaa uusimmasta osasta pari kuvaa, joissa näkyy jokunen mun tekemä pose. Smile Älä avaa spoileria, jos luet DLT:tä, mutta et ole lukenut uusinta osaa (2.23) etkä halua spoilaantua.

Juonipaljastus:

Ei nyt mitään kunnollisia kokovartalokuvia näemmä, nappasin nää vaan tarinasta.
Tein yhteensä 8 posea tätä kohtausta varten, mutta niistä 7 päätyi käyttöön. Kuvissa näkyy poseista viisi kunnolla ja kuudennesta posesta näkyy kakkoskuvassa vain käsi Very Happy Seitsemäs pose oli sellainen maassa kontillaan -pose, joka myös näkyi tarinassa, mutta siitä ei ollut millään tasolla kunnollista kuvaa, joten en sitä laittanut. Kahdeksannessa posessa

Juonipaljastus:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Mirall

Mirall


Viestien lukumäärä : 86
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeMa Maalis 09, 2015 5:42 pm

Oih, onpas kivannäköinen matto ja kokolattiamatto! :3 Kyllä lataisin, jos omistaisin nelosen. Kakkoseenkin voisi tuollainen matto toimia... Kakkosessa mattoja on hävyttömän vähän verrattuna kolmoseen. D:

Ja huiii miten ihania poseja, Irvis! O_O Tulinkin vähän osaa lukiessani miettineeksi, että oletko itse tehnyt noita poseja, kun en ole niitä missään nähnyt ennestään. :D Ja hienoja ovat! Osaisinpa itsekin. Tai no, osaanhan minä, mutta joskus Blender ei suostu yhteistyöhön tai sitten ne rigit eivät mene niin kuin haluan. D: Yääh. Onneksi en ole vielä tarvinnut sellaisia poseja, joita ei löytyisi jo netin ihmeellisestä maailmasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeTo Maalis 26, 2015 3:28 pm

Kiitoskiitos, Mirall Smile Posejen teko vaatii rutkasti harjoittelua, kyllä se sulta myös varmasti onnistuu Wink

Mä olen viimeisimmän harjoittelun tuloksena oppinut jokseenkin työstämään kasvojen ilmeitä, joskin jouduin keksimään myös pari kikkakolmosta saadakseni nämä aikaan. Taas kerran, eipäs avata spoilereita, jos luet DLT:tä etkä ole ehtinyt vielä lukea uusinta osaa (2.26, Acts of desperation).

Juonipaljastus:

Mitä tykkäätte?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeLa Kesä 20, 2015 1:46 pm

Taas kerran, älkää avatko spoilereita jos DLT:n osa 3.12: Regret on vielä lukematta. Razz

Juonipaljastus:

Tällaista tänään. Razz Mitäs muut ovat luoneet, vai ovatko mitään?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Arya
Admin
Admin
Arya


Viestien lukumäärä : 408
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Joensuu

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeLa Kesä 20, 2015 5:32 pm

Minä loin ensimmäisen poseni ikinä. Se on niin naurettava, että sen voi julkaista. Very Happy

Esittele työsi 2h8b778

Kasvojen posetusta pitää harjoitella, samoin tuota tönkköyttä vähemmäksi. Mutta kyllä se tästä lähtee, toivottavasti. Ja ideana olikin saada jotain vain väännettyä, että näen saanko edes posea toimimaan pelissä. Sormetkin menee mahan läpi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://valhetotuudesta.blogspot.com
Irvikissa
Admin
Admin
Irvikissa


Viestien lukumäärä : 494
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 1:35 pm

Arya, toi on oikeasti aika hyvä ensimmäiseksi! Smile Posetutossa on nyt pari vinkkiä miten jäykkyyttä saa pois, toivottavasti siitä on iloa!

Mä värkkäsin muutaman posen. Very Happy Olisko näistä mitään hyötyä kellekään? Uskaltaisko kokeilla laittaa näitä ModtheSimsiin...?

1 & 2:

Esittele työsi Koll4_zpswn49u6qj

3 & 4:

Esittele työsi Koll2e_zps1b1n713w

5 & 6:

Esittele työsi Koll3e_zpsieauca69
Takaisin alkuun Siirry alas
http://delucatrilogy.blogspot.com
Mirall

Mirall


Viestien lukumäärä : 86
Liittynyt : 05.02.2015
Ikä : 25

Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitimeSu Kesä 21, 2015 2:18 pm

Onpas kivannäköisiä poseja! :3 Kyllä noille varmasti löytyy käyttöä. En itse ole varma, tarvitsenko noista vielä mitään, paitsi jos aloitan joskus sen uuden tarinan... Siihen nuo poset kävisivät aika hyvin. ;)

Möh, olen itsekin tehnyt muutamia poseja, en kyllä ihan viime aikoina, mutta ajattelin nyt kuitenkin näyttää joitakin niistä vanhemmista. :P

Esittele työsi Screenshot-321_zps7aq1itzu
Tämä on nimeltään a_Mirall_Shock, joten siitä voi vähän päätellä. :D Simin toisessa kädessä pitäisi olla vielä puukko, mutta olin laiska, enkä jaksanut laittaa sitä. :P Posen idea on siis se, että sim löytää jonkun laukusta puukon. Ja tämä on siis erästä tarinaa varten tehty pose.
Esittele työsi Screenshot-318_zps7ry6nicw
Tämän posen nimi taas on a_Mirall_Worried. En tajunnut ottaa kasvokuvaa tästä. D: Mutta siis, simillä on sellainen puoliksi kauhistunut ja puoliksi huolestunut ilme. :P Tämäkin on tarinaa varten tehty.
Esittele työsi Screenshot-331_zpsirmaxa5q
Sitten vielä yksi pose, jonka tein, kun piti tehdä kuviksessa piirros itsekeksimästä hahmosta, jolla on jotain yliluonnollisia voimia. :'D Sim siis leijuu ilmassa.
Esittele työsi Screenshot-334_zpso5pdaw9z
Vähän tarkempaa kuvaa vielä edestäpäin. c: Käsien asento on tuollainen, koska hän kutsuu veden voimia luokseen. :P Siinä kuviksen työssä piirsin hahmon ympärille vettä, joka nousee kohti hänen käsiään.

Olen tehnyt vielä kaksi posea, mutta en nyt jaksanut mennä peliin ottamaan kuvia niistä. Laiska minä. Olen siis tehnyt sellaisen pariposen, jossa mies on kumartunut naisen päälle aikeinaan puukottaa tätä. Ehheh. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esittele työsi Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele työsi   Esittele työsi I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esittele työsi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
SIMSTA :: Simskeskustelu :: Simstaide-
Siirry: